2011. július 13., szerda

Hát ez fasza...

Hát ez fasza! Egész életemben figyeltem arra, hogy soha senki ne nézzen le azért, amit csinálok. Erre jön egy ilyen nimand és csak annyit mond: ,,Szánalmas vagy." Hát meg az anyád picsáját! Egy ilyen névtelen és tényleg lehetetlen alak csak így leszólja az életemet. Hát ez fasza!
És utána még én vagyok a gyökér, mert lazán a képébe mondtam, hogy pont leszarom a véleményét, mert még csak a nevét sem hajlandó elárulni...
Már jó ideje arra is figyelek, hogy tényleg különleges legyek, ne úgy, mint a sok pozer majom.... És ennyi. Kapom az ilyeneket hogy erőltetett amit csinálsz...
Mi van?! Erőltetett?! Már most többet szívtam életemben, mint mások 60 év alatt és ez erőltetett? Akkor inkább mondja azt, hogy ,,Bazd meg! Szar amit csinálsz!" vagy hogy ,,Nem jó." vagy valami, de ne azt hogy erőltetett!  Hát a pofám leszakad... De mindegy is. A lényeg, hogy úgy is én vagyok a jobb és az összes ilyen kis trógert megszívatom, ha nem bírnak magukkal. És akkor majd mondhatják hogy erőltetett...

A móka kedvért elárulom, hogy ez tényleg egy olyan valaki volt, akivel talán egyszer találkoztam. Írt nekem, de csak valami név nélküli /anonim/ személyiséggel, hogy jó lenne ha állítanék magamon, mert bajok lesznek... Aztán meg mikor ráírtam, hogy egy senki, betámadtak a barátai is, úgyhogy már tudom kiről van szó......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése